Aantal berichten: 3939 Leeftijd: 17 Woonplaats: Amstelveen Registration date: 18-10-08
Onderwerp: Nieuwe single Down! vr okt 01, 2010 6:56 pm
Jaja, eindelijk is er dan nieuws! Als je naar de website van Destine gaat kun je zien dat de single release op 3FM zal plaats vinden. Dat zal op maandag zijn, 4 october, om 19:00 bij MetMichiel, dus zorg dat je dat niet mist! De video zal voor 't eerst te zien zijn 8 october op TMF, bij KijkDitNou, om 16:30, dat ook niet missen :')
Het artwork ziet er als volgt uit: (Ik zeg helemaal niet dat ik ze op de Backstreet Boys vind lijken hier, haha)
Voor de gene die niet kunnen wachten om de nieuwe single Down te horen. Ik heb 'm al op Youtube gezet, maar hij is in alle landen geblokkeerd. Heel weinig mensen kunnen 'm maar zien?
Daarom heb ik 'm ook op Vimeo gezet en daar kun je 'm hopelijk wel zien!
Aantal berichten: 356 Woonplaats: Utrecht Registration date: 28-02-10
Onderwerp: Re: Nieuwe single Down! vr okt 01, 2010 8:08 pm
Ik herken Tom serieus niet in dat artwork :') Idd een beetje backstreetboys, maar die vond ik ook heeeeeel erg leuk back in those days De foto is iig super tof.
Aantal berichten: 111 Leeftijd: 20 Woonplaats: Dokkum Registration date: 14-06-10
Onderwerp: Re: Nieuwe single Down! vr okt 01, 2010 8:44 pm
Ik moest even wennen aan dat stukje van Laurens. Maar vanaf Im fighting for this girl, On a battlefield of love.. dan klinkt zn stem ineens anders ofzo maar vind de single wel heel vet!
Aantal berichten: 3939 Leeftijd: 17 Woonplaats: Amstelveen Registration date: 18-10-08
Onderwerp: Re: Nieuwe single Down! vr okt 01, 2010 9:24 pm
@Astrid Ik vind de Backstreet Boys nog steeds leuk! Maar ik moest er gelijk aan denken bij Destine, haha :')
Ik moest eerst even wennen aan Down, omdat de 'style' toch een beetje anders is. Maar dat had ik ook toen ze met de single In Your Arms kwamen, toen moest ik heel erg wennen dat ze totaal anders klonken dan A Dozen Dreams. Maar ik vind Down echt super!
Aantal berichten: 356 Woonplaats: Utrecht Registration date: 28-02-10
Onderwerp: Re: Nieuwe single Down! za okt 02, 2010 8:06 am
Ik moet er ook heel erg aan wennen. De eerste keer dat ik hem hoorde had ik echt zoiets van "WTF wat is dit nu weer?! Totaal niet Destine." Hele andere stijl en iets te veel galm naar mijn mening. Maar als je hem vaker luistert gaat het steeds beter klinken. Vind hem dus uiteindelijk wel tof geworden, maar de live versie blijft toch net een heel klein beetje beter Toch zie ik wel hit-potential
Onderwerp: Re: Nieuwe single Down! di okt 05, 2010 9:50 pm
Wauw, ik vind de nieuwe video echt super vet <3
Het zou zo vet zijn als ze echt die zwarte nightliner krijgen, met dan mega groot Destine erop! Dat zag er best vel indrukwekkend uit En die stukjes in die bus, hilarisch. En dat stuk in het graan veld, als ze tegen zo'n baal hooi gaan duwen en erop staan. En het stuk van Laurens als hij Down zingt en door die gang loopt, echt super vet <3 De video is gewoon, wauw!