|
|
| Auteur | Bericht |
|---|
Silver

Aantal berichten: 467 Leeftijd: 22 Woonplaats: Diemen Registration date: 08-09-09
 | Onderwerp: Re: Destine Fansite? di jul 20, 2010 6:34 pm | |
| Leuk idee, en ik wil ook wel helpen! Hm, ik ben zelf ook heel slecht met titels bedenken. Ik vind A Dozen Dreams tot nu toe het beste. |
|
 | |
shiningaurora

Aantal berichten: 117 Leeftijd: 20 Woonplaats: Macharen Registration date: 14-07-10
 | Onderwerp: Re: Destine Fansite? wo jul 21, 2010 4:08 pm | |
| Heeft iemand van jullie goede HQ plaatjes van Destine die ik kan/mag gebruiken voor de site layout? =) |
|
 | |
Dominique

Aantal berichten: 169 Leeftijd: 15 Registration date: 11-06-10
 | Onderwerp: Re: Destine Fansite? wo jul 21, 2010 4:30 pm | |
| uhm..nee sorry ik maak wel eens foto's maar de kwaliteit van meneer mobiel is niet zo heel goed. maar daar gaat verandering in komen want ik heb vandaag voor mijn vierjaardag een super goede camera gekregen (nee, ik ben pas over 10 dagen jarig, maar omdat ik dan in frankrijk zit heb ik het nu al gekregen) dus nu kan ik eindelijk goede foto's bij concerten maken :'D |
|
 | |
medstudent

Aantal berichten: 1461 Leeftijd: 23 Woonplaats: Almkerk Registration date: 10-05-09
 | Onderwerp: Re: Destine Fansite? wo jul 21, 2010 4:38 pm | |
| Kijk anders eens hier: http://www.destinemusic.com/press/ Hoe het met copyright zit moet je even navragen aan Destine, daar heb ik geen verstand van  Maar als je nog ergens hulp mee nodig hebt, moet je het maar laten weten dan wil ik ook wel helpen. ('k heb alleen geen html-kennis  ) |
|
 | |
shiningaurora

Aantal berichten: 117 Leeftijd: 20 Woonplaats: Macharen Registration date: 14-07-10
 | Onderwerp: Re: Destine Fansite? wo jul 21, 2010 5:13 pm | |
| Haha ik heb wel html kennis enzo dus dat is ok! maar thanks everyone!!
Ja ik moet wel even vragen om copyright natuurlijk anders krijg ik dalijk nog gedoe =O
@Dominique, super cool! Dat je een goede camera krijgt. Neem je die morgen ook mee? Ik neem zeker wel een camera mee!
EDIT: Oh en die link is echt geweldig, wat een HQ pics!! =D |
|
 | |
MeikeMusic

Aantal berichten: 3939 Leeftijd: 17 Woonplaats: Amstelveen Registration date: 18-10-08
 | Onderwerp: Re: Destine Fansite? wo jul 21, 2010 5:28 pm | |
| Haha, ik wilde net die link ook posten, maar Hanneke heeft het al gedaan. Het is idd super handig! Dat is voornamelijk voor de press en niet veel mensen weten ervan, maar het is altijd handig om te weten dat je het daar kan vinden :'] |
|
 | |
Dominique

| Onderwerp: Re: Destine Fansite? wo jul 21, 2010 5:40 pm | |
| | shiningaurora schreef: |
@Dominique, super cool! Dat je een goede camera krijgt. Neem je die morgen ook mee? Ik neem zeker wel een camera mee!
uhm...tsjah.. ik weet niet, ik ben ook weer zo bang hem kwijtteraken xD want ik naam aan dat we daar geen tassen enz. mee in de zaal mogen nemen, en ik denk ook geen foto's maken, want dit is natuurlijk een clip en geen echt optreden...hmm..zal ik het doen? of gewoon mijn mobiel gebruiken mocht ik een foto nemen... |
|
 | |
shiningaurora

| Onderwerp: Re: Destine Fansite? wo jul 21, 2010 5:55 pm | |
| | Dominique schreef: | | shiningaurora schreef: |
uhm...tsjah.. ik weet niet, ik ben ook weer zo bang hem kwijtteraken xD want ik naam aan dat we daar geen tassen enz. mee in de zaal mogen nemen, en ik denk ook geen foto's maken, want dit is natuurlijk een clip en geen echt optreden...hmm..zal ik het doen? of gewoon mijn mobiel gebruiken mocht ik een foto nemen... |
Ja dat kan ook, alleen mijn mobiel heeft geen camera, erg he =p Ik wil een nieuwe haha Ik ga nog daarna naar de kermis met een vriendin dus ik moet wel een tas meenemen, en ze zullen toch wel de garderobe open doen daar? Lijkt me... de bar is ook open!
Ik heb Destine gemaild of het goed is of ik een van de foto's gebruik. Dus nu afwachten =) |
|
 | |
Dominique

| Onderwerp: Re: Destine Fansite? wo jul 21, 2010 7:53 pm | |
| haha, das handig xD oow, ik wil ook zo graag naar de kermis D=, maar we gaan daarna gelijk naar frankrijk, ook leuk :'D maar ik neem aan dat ze die open doen... |
|
 | |
sietske

Aantal berichten: 38 Leeftijd: 15 Woonplaats: friesland Registration date: 17-08-10
 | Onderwerp: Re: Destine Fansite? wo aug 18, 2010 7:10 am | |
| k vind hert wel een gaaf idee;d |
|
 | |
|