| | Meedoen aan nieuwe Destine videoclip | |
|
|
| Auteur | Bericht |
|---|
shiningaurora

Aantal berichten: 117 Leeftijd: 20 Woonplaats: Macharen Registration date: 14-07-10
 | Onderwerp: Re: Meedoen aan nieuwe Destine videoclip zo aug 29, 2010 8:29 pm | |
| Ja ik dacht ook september haha ik had het nog aan Hubrecht gevraagd bij "Wat wil je weten over Destine?"
Maar we zullen zien, zo hebben ze meer tijd om er een perfecte video van te maken =D |
|
 | |
MeikeMusic

Aantal berichten: 3939 Leeftijd: 17 Woonplaats: Amstelveen Registration date: 18-10-08
 | Onderwerp: Re: Meedoen aan nieuwe Destine videoclip zo aug 29, 2010 9:18 pm | |
| Haha, ja, maar het was precies hetzelfde bij 't album, die zou in Januari uitkomen, komt hij 1 Februari uit :']
Maar komen de single en de video tegelijk uit? Want Robin zei alleen dat Down uitkwam, weet alleen niet of hij bedoelde, video of single, of allebei, haha. |
|
 | |
Lauwlaura

Aantal berichten: 148 Leeftijd: 20 Woonplaats: Utrecht Registration date: 01-07-10
 | Onderwerp: Re: Meedoen aan nieuwe Destine videoclip ma aug 30, 2010 1:34 pm | |
| Single komt vaak eerder dan de videoclip. Dan kunnen de radio dj's mensen al lekker maken met het nieuwe nummer  Kijk maar naar MakeBelieve Another night at the disco, en Kensington Youth. Werd al gedraaid, voordat de clip uit was, en zo zullen er nog wel meer voorbeelden zijn. Ben zééééér benieuwd naar de clip:D |
|
 | |
MeikeMusic

Aantal berichten: 3939 Leeftijd: 17 Woonplaats: Amstelveen Registration date: 18-10-08
 | Onderwerp: Re: Meedoen aan nieuwe Destine videoclip di aug 31, 2010 12:11 pm | |
| Haha, maar Youth van Kensington is ook al een heel oud nummer, komt uit 2008. Ik vond het super dat ze daar alsnog een video bij gemaakt hebben. En nu ik erover nadenk, ik had de mp3 van In Your Arms ook al voor de video, van Stars ook voor de video en van Spiders ook voor de video, dus ik denk idd dat de single misschien eerder dan 1 oktober uitkomt? Maar bij OSL's Sleeping Without You kwam het geloof ik beide tegelijk uit? |
|
 | |
Lauwlaura

Aantal berichten: 148 Leeftijd: 20 Woonplaats: Utrecht Registration date: 01-07-10
 | Onderwerp: Re: Meedoen aan nieuwe Destine videoclip wo sep 01, 2010 7:52 am | |
| Ik denk dat het dan verschild per artiest  Vaak wel eerst single en dan video, maar het zal nooit andersom zijn, dat is zeker  McFly en Good Charlotte met hun nieuwste singles hadden namelijk ook weer eerst de single, voor de video. Ik vrees dat we gewoon geduldig moeten wachten tot er weer een bericht komt...  :p |
|
 | |
Heleen Admin

Aantal berichten: 1334 Leeftijd: 16 Woonplaats: Nijmegen Registration date: 15-10-08
 | Onderwerp: Re: Meedoen aan nieuwe Destine videoclip wo sep 01, 2010 2:39 pm | |
| Bij osl ook hoor. Eerst op de radio en volgende dag ofzo uit xD heel kort na elkaar, maar wel eerst het lied en toen de clip. _________________ Somewhere deep inside, we all can fly...
|
|
 | |
DylanThumb

Aantal berichten: 14 Leeftijd: 18 Woonplaats: Ingelmunster (België) Registration date: 01-10-10
 | Onderwerp: Re: Meedoen aan nieuwe Destine videoclip di dec 21, 2010 5:34 pm | |
| ik had me ook opgegeven...zonder het te vragen aan mij ouders. Uiteindelijk mocht ik niet naar de opnames kome. Ik heb er nog altijd spijt van... |
|
 | |
| | Meedoen aan nieuwe Destine videoclip | |
|