|
|
| Auteur | Bericht |
|---|
Gast Gast
 | Onderwerp: Re: Moderator Vraagbaak do sep 24, 2009 3:52 pm | |
| Haha, oké XD
Wanneer word je eigenlijk geband? |
|
 | |
MeikeMusic

Aantal berichten: 3939 Leeftijd: 17 Woonplaats: Amstelveen Registration date: 18-10-08
 | Onderwerp: Re: Moderator Vraagbaak do sep 24, 2009 4:28 pm | |
| Als je Melanie heet en Hubrecht als afbeelding hebt. Nee grapje x']
Ik denk als je vervelend bent, je niet aan de afspraken houd, mensen beledigd en ruzie's veroorzaakt of zo? |
|
 | |
Gast Gast
 | Onderwerp: Re: Moderator Vraagbaak do sep 24, 2009 5:29 pm | |
| Haha, werkt het niet met wegstemmen, zoals Big Brother? :') |
|
 | |
Bambi. Admin

Aantal berichten: 212 Leeftijd: 19 Woonplaats: Nijmegen. Registration date: 11-10-08
 | Onderwerp: Re: Moderator Vraagbaak do sep 24, 2009 7:06 pm | |
| Hahaha, zijn dr mensen die je zo graag weg wil hebben dan?  _________________ If I could catch a rainbow, I would do it just for you. And share with you its beauty on the days you're feeling blue.
|
|
 | |
Gast Gast
 | Onderwerp: Re: Moderator Vraagbaak vr sep 25, 2009 5:29 am | |
| Nee hoor XD Maar ik was geband van mijn andere favo forum, omdat ik aangegeven was door een andere user die vond dat ik brutaal was. En vroeg me af of dat hier ook zomaar zonder reden zou kunnen. |
|
 | |
Bambi. Admin

Aantal berichten: 212 Leeftijd: 19 Woonplaats: Nijmegen. Registration date: 11-10-08
 | Onderwerp: Re: Moderator Vraagbaak vr sep 25, 2009 10:23 am | |
| Uhm, nouja dat vind ik zegmaar nergens op slaan O_o. Dus nee: alleen als je je echt niet aan de regels houd/heel erg spammed/ruzie maakt ofzo, dan word je gebanned. Je kan natuurlijk wel ff PB'en als je vind dat iemand iets van het bovenstaande doet, dan zullen wij dr naar kijken maar het is niet zo dat je dan gelijk gebanned word  . En sowieso krijg je eerst een waarschuwing dan. _________________ If I could catch a rainbow, I would do it just for you. And share with you its beauty on the days you're feeling blue.
|
|
 | |
Gast Gast
 | Onderwerp: Re: Moderator Vraagbaak za sep 26, 2009 8:50 am | |
| |
|
 | |
AntheaL

Aantal berichten: 26 Leeftijd: 18 Registration date: 10-01-10
 | Onderwerp: Re: Moderator Vraagbaak di feb 16, 2010 9:06 am | |
| Ik heb ff een vraagje;; Hoe doe je zo'n foto als profielplaatje? Ik zit maar te zoeken, maar kan het nergens vinden  |
|
 | |
Heleen Admin

Aantal berichten: 1334 Leeftijd: 16 Woonplaats: Nijmegen Registration date: 15-10-08
 | Onderwerp: Re: Moderator Vraagbaak di feb 16, 2010 9:23 am | |
| Je klikt op 'Profiel' onder aan de banner, boven aan de site Daar staat een rijtje met links, Informatie | Voorkeuren | Onderschrift | Avatar | Onderwerpen met abonnement en dan klik je op 'Avatar' daar staat het verder uitgelegd (: _________________ Somewhere deep inside, we all can fly...
|
|
 | |
AntheaL

Aantal berichten: 26 Leeftijd: 18 Registration date: 10-01-10
 | Onderwerp: Re: Moderator Vraagbaak di feb 16, 2010 9:25 am | |
| Oowhh Ik zie het! Ik zag helemaal niet dat daarboven ook nog dingen stonden XD maarre bedankt heaa |
|
 | |
Irenee_rock

Aantal berichten: 49 Leeftijd: 20 Woonplaats: Veenendaal Registration date: 14-05-10
 | Onderwerp: Re: Moderator Vraagbaak vr mei 14, 2010 6:08 pm | |
| Hoe kom ik aan Flyers voor Destine..?? Die zou ik dus heel erg graag willen verspreiden in de stad en op school..!! Thankss.. |
|
 | |
Heleen Admin

Aantal berichten: 1334 Leeftijd: 16 Woonplaats: Nijmegen Registration date: 15-10-08
 | Onderwerp: Re: Moderator Vraagbaak vr mei 14, 2010 6:10 pm | |
| | Irenee_rock schreef: | Hoe kom ik aan Flyers voor Destine..?? Die zou ik dus heel erg graag willen verspreiden in de stad en op school..!! Thankss.. |
Je kunt bij de categorie 'Dutch Streetteam' kijken. De als je het eerste topic aanklikt.. Staat het uitgelegd. _________________ Somewhere deep inside, we all can fly...
|
|
 | |
Lauwlaura

Aantal berichten: 148 Leeftijd: 20 Woonplaats: Utrecht Registration date: 01-07-10
 | Onderwerp: Re: Moderator Vraagbaak vr jul 02, 2010 1:14 pm | |
| Hoe plaats je een plaatje/foto in je bericht? Ik heb het vermoeden dat je het plaatje eerst via een website moet uploaden? Ben nooit zo'n held met dat soort dingen, kan ik imageshack bijvoorbeeld gebruiken? |
|
 | |
Bambi. Admin

| Onderwerp: Re: Moderator Vraagbaak vr jul 02, 2010 1:23 pm | |
| Je kan inderdaad Imageshack gebruiken  Dan kan je bijvoorbeeld gewoon de link posten, en anders moet je de direct link kopieren en dan als | Code: | [img]www.imageshack.us/linkvanplaatje[/img] | posten  _________________ If I could catch a rainbow, I would do it just for you. And share with you its beauty on the days you're feeling blue.
|
|
 | |
Lauwlaura

Aantal berichten: 148 Leeftijd: 20 Woonplaats: Utrecht Registration date: 01-07-10
 | Onderwerp: Re: Moderator Vraagbaak vr jul 02, 2010 3:07 pm | |
| Ok, thanks! Dat is gelukt, maar dan wordt de afbeelding heeeeel groot (neemt zowat hele scherm in beslag  ) Hoe kan ik verwijzen naar een link, dat weer verwijst naar een plaatje? |
|
 | |
|