| | Coolste ideeën om Destine te promoten | |
|
|
| Auteur | Bericht |
|---|
xStupidlamb

Aantal berichten: 16 Leeftijd: 18 Woonplaats: Purmerend Registration date: 14-10-09
 | Onderwerp: Re: Coolste ideeën om Destine te promoten vr feb 05, 2010 3:16 pm | |
| De openbare aanplakplaats bij het treinstation bij mij om de hoek volspammen ^ |
|
 | |
Morbidelli

Aantal berichten: 186 Leeftijd: 21 Woonplaats: Benschop Registration date: 28-02-10
 | Onderwerp: Re: Coolste ideeën om Destine te promoten zo feb 28, 2010 8:30 pm | |
| In de zomer is het wel leuk om een henna-tattoo van Destine te nemen ofzo En ik zou evt een aantal buttons op m'n waterski-vestje kunnen doen (je loopt er op het strand al gauw even mee aan voordat je daadwerkelijk op de ski's staat  ) Moet ik alleen niet te hard onderuit gaan  correctie: O, die van die henna-tattoo is al langsgekomen zie ik  sorry En een patch zou misschien beter werken op een ski-vest  |
|
 | |
Janique

Aantal berichten: 21 Leeftijd: 24 Woonplaats: Olst Registration date: 21-11-09
 | Onderwerp: Re: Coolste ideeën om Destine te promoten di maa 09, 2010 11:10 pm | |
| Hey Ladies and Gents  Ik heb een nieuw idee om Destine te promoten. Je kunt namelijk op de site van een Poppodium in Deventer genaamd Burgerweeshuis stemmen welke artiesten daar moeten komen. De link naar de stemming! Misschien dat een aantal van jullie al gestemd hebben, er zijn momenteel 17 stemmen op Destine. Maarrrr daar moeten er natuurlijk veel meer bijkomen  Hopelijk vinden jullie het wat  Liefs Janique |
|
 | |
lexvanas

Aantal berichten: 343 Leeftijd: 22 Woonplaats: Mheer/Geldrop Registration date: 23-11-09
 | Onderwerp: Re: Coolste ideeën om Destine te promoten wo maa 10, 2010 1:41 pm | |
| Deventer is ver om naartoe te gaan, volgens mij xD maar ik zal toch stemmen  (andere stemmen waren voor RHCP en MakeBelieve) |
|
 | |
Janique

| Onderwerp: Re: Coolste ideeën om Destine te promoten wo maa 10, 2010 3:25 pm | |
| Thanks voor je stem!!! Altijd beter om Destine in zoveel mogelijk windrichtingen te promoten  |
|
 | |
Astrid

Aantal berichten: 356 Woonplaats: Utrecht Registration date: 28-02-10
 | Onderwerp: Re: Coolste ideeën om Destine te promoten vr maa 12, 2010 8:44 am | |
| Je kunt nu stemmen voor de 3fm awards. Dus help Destine aan minstens 1 3fm Award! http://presents.3fm.nl/page/10_3fmawards |
|
 | |
Elleke

Aantal berichten: 3 Leeftijd: 20 Woonplaats: Den Haag Registration date: 22-03-10
 | Onderwerp: Re: Coolste ideeën om Destine te promoten di aug 03, 2010 9:52 am | |
| Het nieuwe schooljaar/studiejaar komt er weer aan! Leuk om iedereen weer helemaal gek te maken en constant te roepen welke band de beste is! Werkt heel goed;) |
|
 | |
Janique

| |
 | |
Elleke

Aantal berichten: 3 Leeftijd: 20 Woonplaats: Den Haag Registration date: 22-03-10
 | Onderwerp: Re: Coolste ideeën om Destine te promoten di aug 03, 2010 9:17 pm | |
| |
|
 | |
xRosaliexx

Aantal berichten: 252 Leeftijd: 17 Woonplaats: Gouda Registration date: 27-09-09
 | Onderwerp: Re: Coolste ideeën om Destine te promoten wo aug 04, 2010 11:44 am | |
| Ik ga nu naar 5vwo, maar ik wil ook graag media en entertainment management gaan doen. Is het een aanrader?  |
|
 | |
Elleke

| Onderwerp: Re: Coolste ideeën om Destine te promoten wo aug 04, 2010 11:47 am | |
| Wat mij betreft wel  Allemaal leuke vakken (naja op een aantal na  ) |
|
 | |
Agness

Aantal berichten: 111 Leeftijd: 20 Woonplaats: Dokkum Registration date: 14-06-10
 | Onderwerp: Re: Coolste ideeën om Destine te promoten wo aug 04, 2010 3:21 pm | |
| Twee vrienden van mij doen die opleiding en ik hoor alleen maar leuke verhalen! |
|
 | |
MeikeMusic

Aantal berichten: 3939 Leeftijd: 17 Woonplaats: Amstelveen Registration date: 18-10-08
 | Onderwerp: Re: Coolste ideeën om Destine te promoten wo aug 04, 2010 7:30 pm | |
| Haha, ik ga nu ook naar 5 VWO en had mijn oog eigenlijk ook al op die opleiding laten vallen, ben ook naar zo'n voorlichtingsavond geweest en klinkt super leuk en interessant! |
|
 | |
Eline

Aantal berichten: 15 Leeftijd: 15 Registration date: 10-08-10
 | Onderwerp: Re: Coolste ideeën om Destine te promoten do aug 12, 2010 8:11 am | |
| Non-stop over destine praten, mensen dwingen Destine te luisteren,,, nee laatmaar,, dat laatste lijkt me niet zo'n slim plan...:s |
|
 | |
Astrid

Aantal berichten: 356 Woonplaats: Utrecht Registration date: 28-02-10
 | Onderwerp: Re: Coolste ideeën om Destine te promoten di aug 17, 2010 9:59 am | |
| Heel hard hun liedjes zingen in achtbanen en hun namen roepen in het schommelschip  |
|
 | |
| | Coolste ideeën om Destine te promoten | |
|