| | Coolste ideeën om Destine te promoten | |
|
|
| Auteur | Bericht |
|---|
veerlevogue
Aantal berichten: 3 Leeftijd: 18 Woonplaats: Goirle Registration date: 12-09-09
 | Onderwerp: Re: Coolste ideeën om Destine te promoten do dec 10, 2009 8:02 pm | |
| Met 6 andere mensen door de stad lopen, met allemaal een shirt met een letter van Destine. (dus iemand met de D, iemand met een E - etc.) -en dan of course wel in de goede volgorde lopen hahaha.- Dat leest iedereen dan uit nieuwsgierigheid, en ik weet zeker dat sommige mensen die het niet kennen het gaan google'n XD. |
|
 | |
Janique

Aantal berichten: 21 Leeftijd: 24 Woonplaats: Olst Registration date: 21-11-09
 | Onderwerp: Re: Coolste ideeën om Destine te promoten do dec 10, 2009 10:17 pm | |
| Handig die telefoons van tegenwoordig met internet erop:P
Ik was gisteren trouwens de grote woonwens aan het kijken, en wat ik toen ineens hoorde: Stars:P
Vond ik wel vet!
Liefs Janique |
|
 | |
Liez

Aantal berichten: 203 Leeftijd: 20 Woonplaats: Joure Registration date: 11-11-09
 | Onderwerp: Re: Coolste ideeën om Destine te promoten wo dec 16, 2009 6:14 pm | |
| Laatst hadden mijn vriendin en ik ook nog een geniaal idee. een winkelkar meenemen bij de winkel en die volplakken met destineflyers  En dan met een radio erin door het winkelstraat crossen. Trekt zeker weten de aandacht. Alleen de winkel zal er niet zo heel erg blij mee zijn  |
|
 | |
Hoops&Yoyo
Aantal berichten: 8 Leeftijd: 18 Woonplaats: Zevenbergen Registration date: 26-12-09
 | Onderwerp: - za dec 26, 2009 1:07 pm | |
| Een gigantisch spandoek hangen aan een gebouw langs de snelweg =) Kan niet missen! |
|
 | |
lexvanas

Aantal berichten: 343 Leeftijd: 22 Woonplaats: Mheer/Geldrop Registration date: 23-11-09
 | Onderwerp: Re: Coolste ideeën om Destine te promoten za dec 26, 2009 1:44 pm | |
| | Hoops&Yoyo schreef: | Een gigantisch spandoek hangen aan een gebouw langs de snelweg =) Kan niet missen! |
en dat precies op een plek waar altijd file is?  betwijfel eerlijk gezegd wel of dat heel effectief is.. de meeste mensen die rondrijden voelen zich te oud voor destine, denk ik.. |
|
 | |
Ctjuh

Aantal berichten: 152 Leeftijd: 18 Woonplaats: Arnhem Registration date: 26-09-09
 | Onderwerp: Re: Coolste ideeën om Destine te promoten za dec 26, 2009 2:19 pm | |
| misschien kunnen we ze jonger laten voelen door destine  |
|
 | |
medstudent

Aantal berichten: 1461 Leeftijd: 23 Woonplaats: Almkerk Registration date: 10-05-09
 | |
 | |
Hoops&Yoyo
Aantal berichten: 8 Leeftijd: 18 Woonplaats: Zevenbergen Registration date: 26-12-09
 | Onderwerp: Re: Coolste ideeën om Destine te promoten zo dec 27, 2009 4:21 pm | |
| | lexvanas schreef: | | Hoops&Yoyo schreef: | Een gigantisch spandoek hangen aan een gebouw langs de snelweg =) Kan niet missen! |
en dat precies op een plek waar altijd file is?  betwijfel eerlijk gezegd wel of dat heel effectief is.. de meeste mensen die rondrijden voelen zich te oud voor destine, denk ik.. |
Er zijn zat mensen van rond de 16 die regelmatig met 18+'ers in de auto zitten langs de snelweg hoor =) En er hoeft toch ook geen leeftijdsgroep aan verbonden te zijn? Mensen van alle leeftijden kunnen muziek, dus misschien ook die van Destine, leuk vinden! |
|
 | |
lexvanas

Aantal berichten: 343 Leeftijd: 22 Woonplaats: Mheer/Geldrop Registration date: 23-11-09
 | Onderwerp: Re: Coolste ideeën om Destine te promoten ma dec 28, 2009 1:37 am | |
| | Hoops&Yoyo schreef: |
Er zijn zat mensen van rond de 16 die regelmatig met 18+'ers in de auto zitten langs de snelweg hoor =) En er hoeft toch ook geen leeftijdsgroep aan verbonden te zijn? Mensen van alle leeftijden kunnen muziek, dus misschien ook die van Destine, leuk vinden! |
Eigenlijk heb je wel gelijk ja! ^^ Ik zou het in elk geval fantastisch vinden om zo een spandoek langs de weg te zien die niet reclame maakt voor de bekende snackbars ofzo.. Lijkt me ook niet erg moeilijk om te realiseren.. in de randstad staan altijd genoeg files! en genoeg gebouwen.. ik wil mijn steentje wel bijdragen!  |
|
 | |
Silver

Aantal berichten: 467 Leeftijd: 22 Woonplaats: Diemen Registration date: 08-09-09
 | Onderwerp: Re: Coolste ideeën om Destine te promoten ma dec 28, 2009 10:41 am | |
| | lexvanas schreef: | | Hoops&Yoyo schreef: |
Eigenlijk heb je wel gelijk ja! ^^ Ik zou het in elk geval fantastisch vinden om zo een spandoek langs de weg te zien die niet reclame maakt voor de bekende snackbars ofzo.. Lijkt me ook niet erg moeilijk om te realiseren.. in de randstad staan altijd genoeg files! en genoeg gebouwen.. ik wil mijn steentje wel bijdragen!  |
Ik ook wel, lijkt me wel tof =D |
|
 | |
Nikki

Aantal berichten: 18 Leeftijd: 18 Woonplaats: Amersfoort Registration date: 19-12-09
 | Onderwerp: Re: Coolste ideeën om Destine te promoten ma dec 28, 2009 10:55 am | |
| :'D. weetje wat ook leuk is: bij muziek winkels gewoon stapeltje va die fylers neerleggen en vragen ofz e die aan mensjes willen meegeven. & bij een buurtcentrum/jongerencentrum ook flyers droppen & ik vind dat idee van dat winkelwagentje wel cool ;D |
|
 | |
lexvanas

| Onderwerp: Re: Coolste ideeën om Destine te promoten ma dec 28, 2009 12:18 pm | |
| ja klopt.. maar de flyers zijn nu niet meer (makkelijk) verkrijgbaar ]: |
|
 | |
[asyeah-x]

Aantal berichten: 655 Leeftijd: 21 Woonplaats: Maaaaassluis Registration date: 27-09-09
 | Onderwerp: Re: Coolste ideeën om Destine te promoten ma dec 28, 2009 12:31 pm | |
| ik heb eens samen met twee andere mensen met een spandoek voor een band in een kermisattractie gezeten. :''] (wel toestemming gevraagd) Dat trok echt enorm veel bekijks, haha. xD |
|
 | |
MeikeMusic

Aantal berichten: 3939 Leeftijd: 17 Woonplaats: Amstelveen Registration date: 18-10-08
 | Onderwerp: Re: Coolste ideeën om Destine te promoten ma dec 28, 2009 2:15 pm | |
| Oeh, dat filmpje heb ik gezien, van TH, met dat Charlies Angels of zo, toch? ^^ |
|
 | |
[asyeah-x]

Aantal berichten: 655 Leeftijd: 21 Woonplaats: Maaaaassluis Registration date: 27-09-09
 | Onderwerp: Re: Coolste ideeën om Destine te promoten ma dec 28, 2009 2:40 pm | |
| haha ja, klopt. :'] Was echt supergrappig om te doen, en om dan vanaf bovenaf die reacties te zien.  |
|
 | |
| | Coolste ideeën om Destine te promoten | |
|