IndexIndex  FAQFAQ  ZoekenZoeken  GebruikerslijstGebruikerslijst  GebruikersgroepenGebruikersgroepen  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

Deel | 

Coolste ideeën om Destine te promoten

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Go down 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3 ... 13 ... 25  Volgende
AuteurBericht
ilse136

Vrouw Aantal berichten: 13
Leeftijd: 19
Registration date: 17-06-09

BerichtOnderwerp: Re: Coolste ideeën om Destine te promoten   vr jun 19, 2009 6:10 pm

haha, ja bij de bieb kan ook wel :')
En op scholen, en misschien kan je het ook vragen of het bij cd winkels enzo mag
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Coolste ideeën om Destine te promoten   vr jun 19, 2009 6:12 pm

Ja, maar ik zit nu in groep 8, dus dan wordt het over 11 weken ofzo, dan is zomervakantieklaar.

*zit nog 5 weken vast op school.*

en dan maak ik ze gewoon wereldberoemd in vlissingen, en ja dat is knap
Terug naar boven Go down
ilse136

BerichtOnderwerp: Re: Coolste ideeën om Destine te promoten   vr jun 19, 2009 6:13 pm

haha xD
jaa en ik in dit o zo geweldige boeren gat hier :')
naja, misschien dat het bij de FRS enzo in a'dam lukt :') daar komen best wat mensen, zal wel hip zijn als er daar een psoter hangt en flyers liggen o:
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Coolste ideeën om Destine te promoten   vr jun 19, 2009 6:16 pm

O en bij zon muf gitaarwinkeltje hier,
die stoer is, en mooie gitaren heeft,
en zo, maar er komen wel, de weinige rockers van hier =]
en ouwe mannen die gitaar spelen.
maar dat is bijzaak,
xx'
Terug naar boven Go down
ilse136

BerichtOnderwerp: Re: Coolste ideeën om Destine te promoten   vr jun 19, 2009 6:17 pm

haha, wij hebben ook muziek winkeltje hier 8DD Al komen daar ook heel weinig mensjes :') maar we hebben hier wel een paar pop podia's

Nu moet ik nog aan flyers zien te komen :') aangezien ze neit echt in de buurt hier komen optreden xD
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Coolste ideeën om Destine te promoten   vr jun 19, 2009 6:18 pm

hier zijn ze 4 keer geweest, en het is maar een klein stadje,
en nu komen ze niet meer snel, maar ze hebben em beloofd om naar zeeland te komen, en dan mag het niet te ver zijn, en dan haal ik flyers =]
Terug naar boven Go down
ilse136

BerichtOnderwerp: Re: Coolste ideeën om Destine te promoten   vr jun 19, 2009 6:20 pm

Ze zijn hier een keer in de buurd geweest :') niet echt een drop ofzo gewoon een kleine stad 8D
Misschien dat ik kan als ze weer eens in a'dam zijn en dan haal ik ook flyers (:
Je moet ze ook gewoon kunnen bestellen ofzo, of adt ze ze met bestellingen meesturen, heb ook vanmiddag weer wat spullen van ze besteld :') Dus daar moeten ze het gewoon bij doen xD haha
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Coolste ideeën om Destine te promoten   vr jun 19, 2009 6:21 pm

ik ga dingen bestellen,
maar ik ben blut,
want ik heb net een laptop gekocht =]

maar na de zomervakantie koop ik alles leeg =]
Terug naar boven Go down
medstudent

Vrouw Aantal berichten: 1461
Leeftijd: 22
Registration date: 10-05-09

BerichtOnderwerp: Re: Coolste ideeën om Destine te promoten   vr jun 19, 2009 8:02 pm

'k Zal binnenkort maar stickers bestellen, kan ik mijn laptop verder opleuken. En natuurlijk reclame maken in de bieb op school
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken http://www.myspace.com/hanneke_89
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Coolste ideeën om Destine te promoten   vr jun 19, 2009 8:03 pm

=].
ik koop alles leeg, binnenkort.

*mwuhehehahaha*
Terug naar boven Go down
chantalsarcasm

Vrouw Aantal berichten: 25
Leeftijd: 18
Registration date: 21-05-09

BerichtOnderwerp: Re: Coolste ideeën om Destine te promoten   zo jun 21, 2009 11:15 am

Dat plan van Femke vond ik toch wel even geniaal :]

En tja, gewoon gaan flyeren en die dingen overal en nergens neer leggen.

En ik kan op school wel dingen gaan flikken, maar als het niet mag en ze komen erachter weten ze meteen wie het gedaan heeft :'D

Misschien ga ik wel gewoon door de hele buurt flyers in de brievenbus gooien :'D
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
MeikeMusic

Vrouw Aantal berichten: 3939
Leeftijd: 17
Registration date: 18-10-08

BerichtOnderwerp: Re: Coolste ideeën om Destine te promoten   zo jun 21, 2009 3:01 pm

Ik leg ze wel in de mediatheek neer, maar we zijn allemaal klaar op school, dus ik denk dniet dat dat nu werkt.
Misschien na de vakantie dan wel x']

En ik ga deze week denk ik weer even naar A'dam, dan kan ik wel flyers bij de Fame of bij de FRS's leggen bedenk ik me, als dat kan en dat mag van de winkels x']
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken http://www.meikelouise.hyves.nl/
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Coolste ideeën om Destine te promoten   zo jun 21, 2009 3:41 pm

eigenlijk zou je bij de webstore ook flyers moeten kunnen kopen,
bijvoorbeeld koop een t-shirt en krijg flyers x'3
nu moet ik w8en tot ze in zeeland komen. =]
Terug naar boven Go down
Veerle

Vrouw Aantal berichten: 595
Leeftijd: 21
Registration date: 24-06-09

BerichtOnderwerp: Re: Coolste ideeën om Destine te promoten   wo jun 24, 2009 7:13 pm

Ghehe, ik heb ook nog wel een ideetje Razz

Een vriendin van mij heeft een paar weken terug ook reclame gemaakt voor een band, ze had haar bikini aangetrokken en toen 2 posters van de desbetreffende band aan haar bikini vastgemaakt. Toen heeft ze een lange jas aangetrokken en is op het station gaan staan. Voor de mensen die de trein uitkwamen trok ze haar jas open XD

Zoiets kan ook wel voor Destine toch? Wink
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
medstudent

Vrouw Aantal berichten: 1461
Leeftijd: 22
Registration date: 10-05-09

BerichtOnderwerp: Re: Coolste ideeën om Destine te promoten   wo jun 24, 2009 7:23 pm

Geniaal!! lol!
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken http://www.myspace.com/hanneke_89

Coolste ideeën om Destine te promoten

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 2 van 25Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3 ... 13 ... 25  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
DESTINE fanforum. :: OFFICIAL DESTINE STREETTEAM. :: Streetteam Holland & Belgium.-